Service-Moser

Про нас

Умови ремонту до і після гарантійного обслуговування.

Обмін і повернення товару:

На покупців нашого інтернет-каталогу поширюються всі права, передбачені в Законі “Про захист прав споживачів”. Перед замовленням в інтернеті, переконливе прохання вибирати відповідний товар за всіма Вашими запитами. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації. Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, крім товарів, які входять до списку «не підлягають обміну та поверненню». Будь ласка, зверніть увагу, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, пошкоджень , потертостей, тощо, так само повинно бути збережено:

    • Повний комплект товару;
    • Цілісність і комплектність  упаковки;
    • Ярлики;
    • Заводське маркування;
    • Відсутні признаки використання.

Обмін або повернення товару здійснюється в нашому офісі в робочий час. При обміні і поверненні товару на виїзді оплачується кур’єрська доставка. Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт. Повернення грошей здійснюється в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 3 днів.

Гарантія:

На всі товари, що реалізуються нашим підприємством, надається гарантія терміном 12 місяців. Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон. Якщо стався гарантійний випадок, Ви можете звернутися в сервісний центр і швидко та оперативно вирішити питання, або надати нам товар в офіс для прийому на гарантійне обслуговування.

Для жителів інших областей України:

*Зв’яжіться з менеджером  за телефонами, вказаними на сайті і узгодьте пересилання товару для виконання гарантійних зобов’язань.

Гарантійне обслуговування товарів здійснюється тільки за наявності правильно заповненого гарантійний талона, який повинен містити:

    • Печатку організації;
    • Дату продажу;
    • Найменування;
    • Підпис продавця і покупця;

УВАГА!!!

Кожен наш клієнт при покупці у нас обов’язково захищений гарантійним зобов’язанням, яке незалежне від заповнення гарантійного талону, це реалізовано завдяки внутрішній базі обліку продукції та клієнтів.

Це зроблено впершу чергу для клієнтів, які з певних причин зазвичай гублять, не можуть знайти чи т.д. свої гарантійні талони у гарантійний термін і які можуть бути спокійні і впевнені завдяки реєстру у внутрішній базі, що їм буде обов’язково надане гарантійне обслуговування навіть, якщо було загублено гарантійний талон.

Післягарантійне обслуговування:

Під післягарантійним (негарантійним) обслуговуванням розуміється будь-яка операція, вироблена з інструментом до або після закінчення терміну гарантії, оплачувана особою, яка пред’явила цей інструмент в сервісний центр. До післягарантійним операцій належать, наприклад, заміна вузлів інструменту, зношених при тривалій експлуатації, заточка ріжучих частин інструменту, профілактична чистка внутрішніх порожнин електроінструменту. Ремонт виконується після діагностики і узгодження вартості із замовником.