Контакти:
+38 (096)-742-58-60;
+38 (050)-658-41-80;
service.center.moser@gmail.com
М. Чернівці
Графік роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00
Сб-Нд: Вихідний
Авторизований сервісний центр Moser Wahl Ermila надає безкоштовну консультацію з приводу ремонту та догляду перукарського інструменту та надає гарантію на виконані роботи та замінені запчастини.
ПОРЯДОК НАДАННЯ ГАРАНТІЙНОГО ТЕХНІЧНОГО СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ.
Якщо у гарантійний термін у товарі з’явився недолік, необхідно звернутися до Сервісного центру та оформити замовлення. Гарантійні умови на товар вказано в гарантійному талоні, рекомендуємо уважно ознайомитись з ними та з інструкцією з експлуатації на товар перед візитом в Сервісний центр. Не всі недоліки покриваються гарантією виробника.
Гарантійне технічне сервісне обслуговування може бути надане тільки на товар, що зазначений в Гарантійному талоні.
Для проведення гарантійного сервісного обслуговування необхідно надати:
· Чітке формулювання недоліку товару (бажано в письмовій формі);
· Товар з повним комплектом та упаковкою;
· Гарантійний талон встановленого зразка, в якому розбірливо записано марку, модель та серійний номер товару, найменування та адреса продавця, печатка та підпис продавця
· Документ, що підтверджує факт придбання товару.
У разі недотримання вищезазначених умов Сервісний центр може відмовити у гарантійному технічному сервісному обслуговуванні товару. Гарантійні зобов’язання жодним чином не поширюються на третю сторону (особу) або, якщо товар використовувався у комерційних цілях чи у цілях, що не передбачені інструкцією з експлуатації на товар.
Гарантійне обслуговування техніки виконується згідно з чинним законодавством України.