Service-Moser

Контакти

Контакти:

logo_ks_cukr-whitep-1060x749

+38 (096)-742-58-60;

kisspng-vodafone-logo-encapsulated-postscript-email-vodafone-shop-5b304baad83104.6500015615298917548855

+38 (050)-658-41-80;

free-icon-gmail-281769

service.center.moser@gmail.com

М. Чернівці

Графік роботи:

Пн-Пт: 09:00 - 18:00
Сб-Нд: Вихідний

Авторизований сервісний центр Moser Wahl Ermila надає безкоштовну консультацію з приводу ремонту та догляду перукарського інструменту та надає гарантію на виконані роботи та замінені запчастини.

ПОРЯДОК НАДАННЯ ГАРАНТІЙНОГО ТЕХНІЧНОГО СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ.

Якщо у гарантійний термін у товарі з’явився недолік, необхідно звернутися до Сервісного центру та оформити замовлення. Гарантійні умови на товар вказано в гарантійному талоні, рекомендуємо уважно ознайомитись з ними та з інструкцією з експлуатації на товар перед візитом в Сервісний центр. Не всі недоліки покриваються гарантією виробника. Гарантійне технічне сервісне обслуговування може бути надане тільки на товар, що зазначений в Гарантійному талоні. Для проведення гарантійного сервісного обслуговування необхідно надати: · Чітке формулювання недоліку товару (бажано в письмовій формі); · Товар з повним комплектом та упаковкою; · Гарантійний талон встановленого зразка, в якому розбірливо записано марку, модель та серійний номер товару, найменування та адреса продавця, печатка та підпис продавця · Документ, що підтверджує факт придбання товару. У разі недотримання вищезазначених умов Сервісний центр може відмовити у гарантійному технічному сервісному обслуговуванні товару. Гарантійні зобов’язання жодним чином не поширюються на третю сторону (особу) або, якщо товар використовувався у комерційних цілях чи у цілях, що не передбачені інструкцією з експлуатації на товар. Гарантійне обслуговування техніки виконується згідно з чинним законодавством України.